2012年11月2日 星期五

HIMPUNAN SEREMBAN JAYA BUKTI KETIDAK IKHLASAN PENIAGA CINA!

Tapak Perhimpunan 
SEREMBAN :  3 November 2012 :  Himpunan di Seremban Jaya yang akan diadakan pada hari ini membuktikan dan mempertontonkan ketidak ikhlasan peniaga-peniaga CINA di dalam hubungan di antara kaum di Malaysia. Hal ini terbukti apabila peniaga-peniaga CINA merupakan dalang kepada persiapan yang dilakukan pihak pembangkang di Seremban.

Pemilik Tanah adalah Owner Rangkaian Family Store
Terbaharu, Pemilik kepada Rangkaian FAMILY STORE , iaitu sebuah pasaraya yang disukai oleh Masyarakat Melayu ISLAM  di Negeri Sembilan telah menyumbangkan dana kepada perhimpunan ini.

Tambahan pula TANAH berlakunya perhimpunan yang akan menyaksikan ramai anak-anak Melayu berkonvoi dari Negeri-negeri Utara Tanah Air berhujan dan berpanas dengan motor kapcai ADALAH MILIK Peniaga Cina INI (FAMILY STORE) . Umpama mempergadaikan nyawa anak - anak Melayu,

Peniaga-peniaga Cina ini hanya perlu menggunakan wang ringgit untuk memecahbelahkan orang-orang Melayu terutamanya Anak-anak Muda dan diantara UMNO dan PAS!

Kesialan Family Store dan Optimist / Chauvisme Peniaga-peniaga Cina ini sudah tidak dapat dibendung lagi. Mereka lupa orang-orang MELAYU Negeri Sembilan lah yang menyumbang kepada KEMAJUAN FAMILY STORE di Negeri Sembilan ini.

BABI ANJING FAMILY STORE!!!!!!!!!!!!! SIAL !!!!!!!! 


MAKLUMAT INI DIPEROLEHI DARIPADA CHA KEE CHIN  (DAP -ADUN BUKIT KEPAYANG) yang terlepas cakap dalam inner circle nya!  

沒有留言:

張貼留言