2012年12月25日 星期二

Perbezaan & Analisis: Cubaan Konvoi Mazlan Aliman melanggar peneroka FELDA!

bagi Mazlan Aliman, membunuh tak apa sebab "Menfitnah lebih buruk daripada membunuh". Beliau telah banyak menabur fitnah, membunuh cuma perkara kecil sahaja. 
Di dalam ceramah Mazlan Aliman pada malam Perhimpunan Oren itu di Felda Raja Alias 4, malam ahad tersebut yang dihadiri cuma 150 orang penyokong tegar dari seluruh Negeri Sembilan (40% daripadanya adalah urusetia Perhimpunan Oren dan peserta konvoi) , Mazlan Aliman menyatakan UMNO mengupah penduduk (samseng) untuk menghalang konvoi mereka. 


Jom Kita lihat siapa samseng sebenar di bawah ini : (Video Tribute to:   Aloqlaloq.blogspot.com) : - 

Namun , seperti biasa Mazlan Aliman sememangnya orang luar tidak mengetahui kekuatan UMNO  di Negeri Sembilan! Kekuatan UMNO di Negeri Sembilan adalah di Jempol. Siapa penyokong UMNO di Jempol??! Hoi Mazlan Aliman, penyokong UMNO di Jempol adalah orang-orang FELDA Palong 1-17 , Gugusan Raja ALias, Bukit Rokan, Rokan Utara DLL. 

Apabila di dalam ceramah Mazlan ni  menuduh penduduk tempatan adalah samseng, tunggu lah jawapan penduduk semasa PRU 13 nanti! 

Mari kita lihat cara kereta 4 wheel Drive (4x4) itu dipandu laju sememangnya berniat untuk melanggar penduduk.Penduduk tidak belasah pun mereka. Inikah samseng yang disifatkan Mazlan Aliman berlagak Alim rupanya, SIAL pondan? Kemudian pemandu reverse ke belakang. Pembaca boleh saksikan!  





Berbeza dengan video ini , Polis terbabas, lepas tu siap dipukul penyokong pembangkang!: 



Rakyat nilaikanlah sendiri yer... 
Bagi penyokong pembangkang atau hampir menyokong pembangkang, betulkah pilihan anda itu??

沒有留言:

張貼留言