2012年9月3日 星期一

Dalam Keadaan Berbogel,Lelaki Ini Beri Hormat Kepada Polis



Seorang lelaki bugil di China membuat kehebohan dengan berlari-lari di jalan raya. Lelaki itu pun terlihat berdiri tegak dan memberi hormat di depan polis yang mengendari keretanya.

Pada awalnya, lelaki itu hanya memakai seluar dalam dan lompat ke bonet kereta minibus yang sedang melaju. Lelaki itu langsung melepaskan seluar dalamnya dan berbaring telanjang di jalan raya Kota Hefei, China. Setelah itu dia langsung melompat ke kap teksi.

Ketika seorang polis datang ke lokasi di mana lelaki bugil itu beraksi. Lelaki itu langsung menyambut polis yang datang dengan memberikan hormat dalam keadaan bugil. Dia pun langsung menari-nari di depan kereta polis itu. Demikian, seperti diberitakan Daily Mail, Rabu (18/7/2012).

Sebelum ditangkap, lelaki itu sempat bergelut dengan polis. Polis pun mengakui, tidak mudah bagi mereka untuk menangkap lelaki itu. Lelaki itu langsung ditangkap dan diangkut dengan kereta polis.

Hingga saat ini, maklumat mengenai lelaki itu belum dilaporkan oleh polis. Lelaki tersebut juga terbukti menghasilkan kekacauan di jalan raya

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami 

沒有留言:

張貼留言