2012年9月28日 星期五

KATA-KATA KESAT KEPADA BOB LOKMAN DAN TAMRIN: TAMRIN GHAFFAR LUPA LEMAK BADAN DIA DARI DUIT UMNO!

Serting Ilir, Jempol 29/9/2012 - Tamrin Ghaffar Baba anak kepada Bekas TPM Malaysia lupa bahawa  rezki yang selama ini dikecapi bapa beliau untuk membesarkan beliau adalah wang UMNO,  wang Barisan Nasional dan wang Kerajaan Malaysia pimpinan Barisan Nasional sehingga menjadikan badan beliau gemuk dan berlemak. 


Hal ini kerana di dalam ceramah beliau yang diadakan oleh PR di Serting Ilir, beliau banyak mencemuh UMNO yang dikatakan mengamalkan rasuah dan sebagainya seperti biasa namun tiada langsung bukti yang nyata yang bersifat emperikal dan pembuktian penuh. 

Apa yang dihamburkan oleh Tamrin tidak lain hanyalah kata-kata dendam seperti beliau sangat berdendam dengan UMNO yang 'mungkin' meminggirkan beliau dalam arena politik. 

Dalam ceramah yang sama, BOB Lokman dilihat lebih menyanjung Kerajaan Chauvisme DAP di Pulau Pinan berbanding Kerajaan Melayu Islam UMNO Malaysia. Hal ini kerana Bob Lokman memuji REVEREND Lim Guan Eng kerana reverend Kristian ini menyalurkan dana kepada Agama Islam sebayak RM 60 juta. Namun adakah Bob Lokman dan penyokong PR kaji berapa banyak Reverend ini salurkan dana untuk agama Kristian dan Persatuan-persatuan Buddha?? Mungkin berkali-kali ganda namun Reverend Lim Guan Eng tidak pernah mendedahkannya!!



沒有留言:

張貼留言