2012年10月30日 星期二

SEDARLAH WAHAI PENJAWAT AWAM NEGERI SEMBILAN DI WISMA NEGERI!

Ini bukan cerita biasa.... 

Anthony Loke  Pejuang orang Melayu NS 

Tatkala jiwa terasa seperti perlukan 'hiburan', MHS pun pergilah ke ceramah pembangkang untuk mendengar apa butir serta pandangan 'bernas' lagi 'kritis' mereka terhadap Kerajaan memerintah. 

Biasalah , Pembangkang lah 'super hero'. Kalau tak ada pembangkang , negara bukan sahaja tidak membangun malah mundur serta tidak merdeka! 

Pemimpin pembangkang seperti Che gu Bard umpanya. Pemimpin 'LAGENDA' tuuuu .... kalau takdo dio maka berlaparlah orang-orang REMBAU, SOROMBAN, KUALA PILAH, JOMPUL , JOLOBU , TAMPIN. Sebab diolah wira yang memperjuangkan HAK RAKYAT. Diolah Idola, dio lah segalo-galonya.. 

Anthony Loke dari DAP juga tidak kurang hebatnya. Diolah yang mempertahankan ISLAM! diolah yang mempertahankan orang-orang Melayu di Negeri Sembilan. Kalao tak do dio orang-orang Islam memang melaratlah. Nak tau dalam banyak ceramah dio cakap apa? 

"HARI INI KITA BERHIMPUN DI PADANG RUMPUT, DI RUMAH PENYOKONG PAKATAN, TAHUN DEPAN 2013, KITA AKAN BERHIMPUN BERSAMA - SAMA SEMUA KAUM DI WISMA NEGERI! " -Anthony Loke (PEMIMPIN AGONG DAP NEGERI SEMBILAN) 

-Meremang bulu tengkok penjawat awam Melayu di WISMA Negeri, Negeri Sembilan. 

沒有留言:

張貼留言